Njae...

Satsa inga stora pengar på att det blir någon skrällande spektakulär uppdatering idag heller...



Hemma idag.
Vet inte varför, men jag har alltid så dåligt samvete när jag är hemma och är sjuk.
Det har absolut ingenting att göra med HUR sjuk jag är,
eller vad jag missar/inte hinner med på jobb/skola/träning/whatever...

Det bara är så. Har alltid varit så.
Sjuk = dåligt samvete.
Nåväl, idag har jag i alla fall fattat beslutet att stanna hemma och vila, dricka ingefärste och kurera mig.
Hade jag inte varit på smälln hade jag definitivt kunnat ta en alvedon och köra på till helgen,
men nu känns det inte värt det.

Så, snörvl och hej på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0