Kvalitet!

Nyss hemkommen från föräldraträffen med den nya barnmorskan och således den nya gruppen, sitter jag i soffan och snorar.

Lite semideppig över att det inte blir någon mixdansgympa för mig idag (ska nog vara lite extra snäll mot kroppen när den har fullt upp med att bära på bebis och så) men otroligt nöjd med eftermiddagen som varit.

Vilken skillnad!! Vi kände oss båda så välkomna i gruppen.
Alla blivande föräldrar verkar hur sköna som helst och barnmorskan är gudomlig.

Tack!
Tack för att vi fick komma.

Detta är en barnmorska jag känner att jag har fullt förtroende för.
Hon litar på kroppens egen förmåga att föda barn och känns så lugn och trygg att det smittar av sig.
Vad det verkade på hela gruppen.

Nu ser jag fram emot kommande träffar och längtar lite tills vi ska få träffa henne själva nästa torsdag.

SÅHÄR ska det vara!
Som att gå från att äta sand till att byta till marängswiss...



Nu ska vi gå och hämta pizza. För det får man äta när man är snuvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0