Förälskad x2

Idag går vi in i vecka 25.

"Bebisen kan nu göra mer saker med sina händer, som till exempel knyta dem till nävar och ta tag i och hålla sina fötter. Det är också nu som den börjar föredra höger eller vänster hand.

Bebisen sover och är vaken efter en viss rytm under dygnet, något som du också förmodligen märker av."


Det är verkligen omöjligt att beskriva hur mycket jag tycker om den lilla samurajen i magen.
Varje spark får mig att fnissa (även när den tränar självförsvar mot min kissblåsa) och flera gånger om dagen blir jag så full av tacksamhet och älsk över att jag har Kristofer och att vi får uppleva det här tillsammans.

Världens underbaraste lilla bebis, och jag har ingen aning om vem det är än, bara att den Är.

Vårt lilla mirakel...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh, längtar... Kramar till er finingar!

2011-09-13 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0