Eeh.. sammanträffande?

Alltså en titt bak i arkivet visar på nåt märkligt...

September 2009:
0-2d475032ff15b12a18da6e28fb53553e.png

Fukking jävla underbart. Bilen fattade ett drastiskt beslut om att än en gång svika rent funktionellt. Lyckades rulla ur rondellen och sitter nu och pluggar i väntan på bärgning. Härligt. Dagen har varit lång och hård, och om jag hade fått bestämma hade den inte inkluderat bilhaveri. Det positiva är väl att jag fått tid att läsa igenom mammutkompendiet. Grattis på mig. Plus att jag är kissnödig. Jättekissnödig... Varningstriangel/T

 

 

September 2010:

Känner mig sur och irriterad, trots en bra dag på jobbet. Haft lagom att göra hela dagen, så timmarna bara svischade förbi.

Irritationsmoment 1: Bilfan! Lämnades in för check. Strax över 4000:- för att säga "nej, vi vet inte vad det är"
Till råga på allt går den ÄNNU sämre nu än innan.
Måste ringa imorn och fråga om de hällt sand i växellådan eller nåt.

 



September 2011:

Well... jag hänvisar till gårdagens "dagens fail".

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0