Aaah

Efter att ha sovit mer eller mindre två dygn i sträck verkar det ha vänt.
Vaknade efter ännu en tvåtimmarslur vid fyra igår eftermiddag, och kände på en gång att det värsta var över.

(Nu låter det som om jag gått igenom nåt fryktansvärt och inte bara en förkylning, haha)

Nåväl, skönt är det i alla fall.
Blev så uppspelt av att må lite bättre att jag till och med tog tag i papperhögen på skrivbordet (den typen av papper som man ska sätta in i pärmen sen nån gång och som har en förmåga att växa sig större ganska snabbt).

Plus att jag pusslade ihop paketet till lilla Ottiliah som hon ska få så snart jag inte är en smitthärd längre.



Idag är jag visserligen fortfarande tät, men mycket piggare.
Har hunnit med att skura balkongmöblemanget och burit upp dessa på vinden inför vintern.
Dendu!

Solen skiner och det är underbart väder ute, men jag pallar nog inte riktigt en promenad än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0