Zumbilicious

Thank god för att karln min redan vet hur jag ser ut när jag dansar, och att han vill ha mä ändå.

Hysteriskt kul var det i alla fall. Jag kunde inte sluta flina på hela tiden.
Så, ännu ett pass att klämma in i schemat.

Idag blir det i alla fall pyramidcarido, bröst och armar.
Hade veckan fler dagar skulle jag inte köra allt på samma gång, men nu får vi alltså allesamman hålla tillgodo med 7.

Förhoppningsvis blir det lite Bowling imorrn. Fredag är ju som bekant vilodag, och varannan fredag träffas vi några vänner för att förlänga helgen.

Som en tradition!

På träningsfronten händer det även en del intressanta saker, som jag får lämna som en cliffhanger - för än så länge är ingenting klart överhuvudaget, men det är åtminstone på tal.

Nähäpp, torsdag - sista arbetsdagen för veckan: GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0