Gymbyte

Dagen före fredag inleds med lite planering ackompanjerat av en kopp kaffe och morgonpasset i P3.



Värre kunde man ha det.

Benpasset igår blev lite utdraget, men kändes ändå OK.

Det tar lite tid att köra in sig när man är på ett nytt ställe (igen) men jag är otroligt nöjd med upplägget på det nya gymet.

Eftersom jag helst kör med fria vikter, är det skönt att vara i sällskap med lite annat folk.

Mest för trivseln i sig, men även ur säkerhetssynpunkt.
Känns bra att nån (förmodligen) skulle se om jag schabblade till det totalt och låg och kved under en stång.

Till skillnad från att stå ensam nere i källarn med lågt i tak…



Ändå känner jag mig på nåt sätt som en svikare, för jag har blivit så otroligt bra bemött och personalen är så himla goa och charmiga allihop…
Men det andra passar helt enkelt mina träningsbehov bättre.

Idag blir det mixintervaller.
Kräks.
Längtar tills snön försvinner från berget så det går att utöka distanspassen med backar istället för detta pinande...



Positivt är dock att jag och farlin kan köra tillsammans. <3

Nu åter till arbeit.
/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0