Easy my ass

Var äntligen med mamman och provade Easyline igår.

Easyline kan väl kanske vara ett av de mest missvisande namnen i världshistorien.
Första varvet var jag ganska övertygad om att jag inte skulle gå dit igen, men de resterande två - med lite kräm så att säga - blev jag omvänd.

Basövningar i intervaller. Bränner fint!

Så, det blir istället för crossfitpass i Avesta varannan tisdag.

Idag skiner solen, och jag är sjukt sugen på en promenad.
Dock får det blir myspromenad eftersom det är vilodag idag.
Det är inte bara när röven vägrar häva sig ur soffan som man måste vara bestämd.

Idag behöver Kropp vila, även om sinnet vill ut och springa i soln.



En sak som både kropp och hjärna är relativt överens om är att vi inte har nån lust att åka och handla...
Lika överens är vi dock om att vi vill äta, så..

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0