Stockholm

Fasligt trevligt födelsedagskalas @ the Lampas igår, där det bland trevligt folk även bjöds på inte mindre än 3 (TRE) sorters tårta och masstatuering av gästerna (och födelsedagsbarnen).



majfluga = Nöjd!

(Är det någon som vet vad jag lyckades med för att få första stycket att se ut sådär? Lyckades knappa en massa och har ingen aning om hur jag gjorde...)

Dessutom var det en supermysig helg med Syster och Chris. Tusen tack för att jag fick bo hos er, och för att ni visar mig moderniteter som tex hemkörd Sushi! Rätt impad.

Idag spenderades förmiddagen med att följa Paris Hiltons New BFF (och jag lärde mig TTYN).

Efter en not so pleasant tågresa hem (SJ visade sig från sin bästa sida med en tågvagn där vare sig toaletter, platsnumrering, belysning eller ventilation fungerade. Som dessutom toppades med utebilvna sms-biljetter och 5mm vatten som forsade in och täckte hela golvet i tågvagnen) (plus folk, folk alltså...) blev jag i alla fall hembjuden till Maggans och fick hembakad rabarberpaj med vaniljsås av underbara Maria, som inmundigades tillsammans med densamma och Julia.

Nu är dessutom lägenheten städad och jag känner mig smått sugen på att måla lite. Kanske skulle göra slag i saken för första gången på måååånga månader....?

Jag med min partytatuering. En TIGER!! (Kolla vi gör lika)

(Mams kan vara lugn, det är en gnuggis)

/T

Kommentarer
Postat av: Mor

Älsklingsungen min - du känner mor din. Puss

2011-08-07 @ 22:18:50
URL: http://kromfohrlandernchili.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, TTYN! You're is so fake!

2011-08-08 @ 11:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0