Det står "TK" i mina gummistövlar.

Det står "TK" i mina gummistövlar.
Det stämmer kanske inte riktigt längre, men det påminde mig om att jag ju helt glömt bort att tacka för min fantastiska möhippa!

Laserdome (ÅH JAG VILL SPELA LASERDOME IGEN!!), sumobrottning och avslut med finmiddag, snacks och tårta...
Jag hade precis (samma dag) fått veta att jag var preggo, så någon stupfylla blev det knappast.
Vilket faktiskt kändes rätt bra ändå.

Finaste underbara hjärtevänner!! Jag hade så himla roligt. Jag vet att jag sagt det förut, men vill säga det igen:

Tack!! Jag älskar er!!



Kommentarer
Postat av: malin

<3 <3 <3

2011-08-02 @ 16:02:40
Postat av: Johanna

<3

2011-08-03 @ 00:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0