Woohoo Vardag!

Weei, nu var det vardag igen, och därmed även bloggdags.

Har passivitetstränat under helgen kan man säga. Eller nästan, hade lite fix och lite jobb som behövde göras, men förutom det.

Igår hade jag dessutom sådan huvudvärk som jag aldrig haft förut och den gav inte med sig på hela dagen ens efter att jag druckit ordentligt (toabesök flera gånger i timmen), tagit värktabletter, promenerat och sovit middag.

Så jag tog ett varmt bad med (ånej, nu minns jag inte vad kryddan hette, ska försöka komma ihåg att återkomma) tyskt badsalt i alla fall som skulle vara muskelavslappnande och det fungerade!

Ikväll ska jag lägga mig en stund på spikmatta efter gympingen.
Muskelnörd som jag är har jag nämligen en misstanke om vart orsaken sitter, hehe.

Nu åter till arbetet!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0