Vardag alltså...

Även om det inte var så länge sen jag hade vardag och jobbade så känns det ändå som att det är på hösten man drar igång sin riktiga vardag.

Och nog känns det bra länge sen jag satt och letade litteratur, planerade upplägg osv?

Onsdagen bestod mestadels av jobb samt materialuppdelning inför skrivandet som jag tänkte dra igång så smått idag. Jag hade dock önskat att jag kunde få min handledare tilldelad redan nu och inte behöva vänta till torsdag nästa vecka... Men jag får chansa på att den frågeställning jag presenterat räcker.

KG har varit brakförkyld hela veckan, så jag hoppas att det bara är lite snuv från en kylig morgonpromenad.
Jag vägrar nämligen bli sjuk, och därmed basta!


Tack!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0