Muscular

Sheit!?! Vart tog denna måndag vägen?

Var till Falun idag och fick sprutor. Vilket sätter käppar i hjulet för mina planer på premiärgympan ikväll...

Supertrist, verkligen... Nåväl, får passa på att göra något annat av denna påtvingade passivitet. Spela lite mer Sims kanske...?

Har i alla fall Ägnat hela dagen åt arbete.

Lutar åt en liten omfördelning av uppgifter, vilket innebär en lite större del för mig samt en lite annan typ av uppgifter som bättre passar det jag vill jobba med.

Super! Verkligen Super!

Nu återstår pyttelite arbete, sedan ska jag vara ledig en stund med farlini.

Överflödig spännisbild -->

HÅ (Långsytteianska för hejdå. Och Hej. Som aloha för hawaiianer.)
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0