märkligt?

När jag vaknade i morse (sjuukt nöjd över att ha vaknat av mig själv) tyckte jag det kändes märkligt att ha ett vagt minne av att kristofer kommit hem. Han jobbar ju natt?

När man inser eller tror saker som nyvaken måste man leta efter ledtrådar som kan bekräfta eller dementera teorin. (Ungefär som en C-uppsats)

dementerar: klockan är halv 7. Dvs när han borde komma hem.

bekräftar: jag har bara ett täcke?

dementerar: han är inte där

bekräftar: men hans iphone är?

Stapplade upp på toa och vad ser jag? om inte en liten farlin som ligger och sover i soffan?

Jag är alltså relativt säker på att han faktiskt är hemma.

Mycket märkligt. Ska bli spännande att höra vad det är frågan om när han vaknar.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu hör jag den karaktäristiska slemhostan som talar om att målarn har vaknat och kommit hit.
GUD vad jag vill att de ska bli klara nån gång.
*kräks*

Borsta tänderna och sedan sätta sig in i skapandet igen då.
Hav en god dag!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0