Boxercize 2.0!

Hooray! Hemma igen efter ännu ett boxpass.
Inte taggad till tänderna idag och morgondagens vila är välkommen.

Just boxningen är rätt bra som sista tryck i och med att man är två som pushar varandra.
Helt klart svårare att maska när någon ser en och skriker på en, hehe.
Bra!

På tal om sista tryck, så gjorde jag och KG ett litet test på iForm igår.
Ett test i handcykeln som skulle visa på explosivitet och utmattningsgrad.

Nu kanske inte vi är ultimata att tävla mot varann (och jag vet fortfarande att jag kan ta honom anyday) men enligt testet hade jag å ena sidan

0% i utmattningsgrad (=bra)

men å andra sidan var

Kristofer ca 900ggr starkare än mig.

Fatta: 900! (niohundra gånger!!!)

Bah!

Nu ka jag kasta mig in i duschen innan jag blir för trött.
God natt allesamman!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0