Skogsjogg och sovmorgon

Igår drog jag och malin upp på stadsberget för lite jogg och lek.
Riktigt trevligt då jag inte alls kände för gymet.

Idag är planen att vi ska åka på shopping spree när farlinen vaknar.

På inköpslistan står en bikini och en vinterjacka.

Eftersom jag är svag för roliga handlingar (alltså när man typ går in på OK och köper motorolja, mjölk och ett limstift) är just kombinationen Vinterjacka + Bikini topp tre.

Hoppas jag hittar båda i samma affär.
Ultimat!

Nu ska jag slöa i soffan en liten stund till, sen blir det antingen gymet eller en promenad.
Är rätt snuvig så det lutar åt en promenad. Alternativt små muskelgrupper...


Ledig lördag
/T

Kommentarer
Postat av: Theodoradele

Great site, keep up the good work!

2011-05-05 @ 12:17:17
URL: http://theodoradele.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0