kul spam....

Vid valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär av var du bor, i synnerhet på grund av känslighet för transaktionen och sekretessen här. Nu är vår bank har väntat på någon av de anhöriga att komma upp för påståendet men ingen har gjort det. Jag personligen har tappat målet att hitta släktingar, jag söker ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga / Kommer bidragsmottagaren till avlidna så att intäkterna från detta konto värderats till 15 miljoner pund kan utbetalas till dig.

Snälla, ge mig följande, som vi har 7 dagar att köra igenom det. Detta är mycket brådskande TACK.

1. Fullständigt namn:
2. Din Direkt Mobilnummer:
3. Din Kontaktadress:
4. Yrke:
5. Ålder:
6. Sex:
7. Nationalitet:

Efter att ha gått igenom ett metodiskt söka, jag bestämde mig för att kontakta dig hoppas att ni kommer att finna detta förslag intressant. Var på din bekräftelse av detta meddelande och ange ditt intresse jag kommer att förse dig med mer information.

Endeavor att meddela mig ert beslut snarare än att hålla mig väntar.

Tacka er i förväg av din positivt svar.

Vänliga hälsningar,
Dr Wilson Leonard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0