Tusen år sen

För tusen år sedan skrev jag ett blogginlägg... Nåväl. Den enkla anledningen är att tiden inte riktigt räckt till utan har behövts prioritera till annat.

Har hur som helst haft en fantastisk helg.

Den började redan på torsdagen med Dansens dagbesök tillsammans med älskade J. Vilka dansare. Jag var helt stum! Vilken klass!



Sedan i fredags har alla i Blå huset hjälpts åt att röja, fixa och göra fint inför sommaren. Utemöblerna är på plats, blommorna omplanterade och gräset sått.

Kan knappt bärga mig tills det börjar bli grönt och allt växer upp. Det som kommer till är nu lite blommor i lådor plus tomater från Oma. Sen är uteplatsen komplett.

Nu sitter jag återigen i skolan och ska dra igång dagens plugg. Kafeterian öppande just, så en kopp kaffe blir det förmodligen. (Kanske kan hålla mig till 09)

På återseende
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0