jogg jogg jogg

Det blev en rätt fin runda idag. Första halvan med Jenny som har stålvilja, och pressade både lungor och magsäck, sen efter att ha varvat ner och vilat en liten stund drog jag en repa själv runt Hönsan också.

Totalt 8,5 km.


Nöjd, även om jag inte tog nån tid idag utan bara trivselsprang.

Tänkte att jag skulle hitta nåt system för att kunna springa snabbare. Återhämtar mig ändå rätt snabbt vid vila... hm. 5minutersintervaller kanske? Funkar det? Skulle nog behöva nån form av pulsklocka (läs vilja ha, inte behöva som i annars döör jag).

Efter duschen promenerade jag till Hovslagarvägen för att gratta mams på mors dag. Hon var på hundkurs, så jag fick gratta pappa istället.

Om ett par timmar kommer de i alla fall hit, så ska jag försöka laga lite mat.

Färs!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0