Törs man hoppas..?

Det känns lite bättre... kroppen svarar på enklare kommandon och hjärnan är inte helpaj... törs man hoppas på en vändning där förkylningen lossar sitt grepp... lite, bara lite..?

Hostan är bättre och bihålorna är visserligen som de är, men det (för att uttrycka sig så oäckligt som möjligt) "rör" åtminstone på sig.

Dessutom visserligen en tillfällig hörselnedsättning på vänsterörat som bidragit med en hel del skratt från älsklings sida när han skulle "testa" min hörsel och pratade på tok för högt in i örat, haha.

Jag hörde visserligen vad han sa, men det var lågt ifrån obehagligt högt, vilket det av KGs skrattanfall borde ha varit.

Nåväl, det ger sig. Tror jag.. hoppas jag... Längtar tillbaka till normaltillstånd (fysiskt).

Ska hålla mig passiv resten av helgen i alla fall och sedan kanske mjukstarta lite lätt på måndag. *längtar*.

Struttar lite passivt
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0