That's gonna hurt tomorrow

Har verkligen råpluggat inför den här tentan, så fan vore väl om jag inte skulle klara det imorrn.

Kändes rätt så lugnt idag när vi kollade igenom sista delarna, den stora frågan är väl kanske mest ifall jag kommer förstå vad som efterfrågas... Men är man bara noga med att förklara vad man förutsätter och hur man tolkar den information man får borde det inte vara någon fara.

Körde Ben idag i alla fall.
Kände mig sjukt opepp men lät inte tanken om att skippa passet ens nudda mitt medvetande.
Det är jag glad för nu.

Tyckte jag fick till benböjen hyfsat, Arun (instruktör) var där i alla fall och sa att det såg bra ut.

Körde med stången framför kroppen för att räta ut svanken lite, och det funkar i alla fall med lätta vikter, men ska jag köra tyngre måste jag göra nånting åt min teknik och därmed basta!


Nu är ägget slukat och duschen väntar. Sedan blir det lite kvalitetstid med Mentarlars innan sömn, oh ljuva sömn... ska försöka skjuta lite på den så jag är vaken när lilltand (japp, han kallas så nu) kommer hem, men kan inte garantera nånting.

Hejdiddelidi
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0