Lillasysters födelsedag

Äntligen kände jag mig tillräckligt återställd för att gå ner på gymet och strutta runt lite.
Körde lite allroundövningar med lätta vikter och försökte hålla pulsen nere. Rätt värdelöst egetnligen, men ändå skönt efter veckor av passivitet.

Gjorde nästan en chin också för första gången! (nästan en åt vardera håll eller vad man ska säga)
Var väl egentligen en bit kvar, men ändå betydligt närmre än vad jag någonsin varit förut så det var kul.


Lillayster fyllde även år idag så det bjöds på sushi under glada tillrop. Nu väntar kudden, och jag ser fram emot att ses.

God natt/T

Kommentarer
Postat av: Karlline

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-11-21 @ 17:57:11
URL: http://karlline.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0