En onsdag i Örebro

Fattade verkligen inte vart jag var när jag vaknade på morgonen. Hipp som happ kom det sig ju att vi åkte till Örebro och köpte oss en paddgrön Mitsubishi Carsma, tog in på hotell, käkade hamburgare och såg Alice i Underlandet på bio.

http://www.iwatchstuff.com/2009/03/13/alice-wonderland-d23.jpg



Jag vaggades, som jag alltid gör av Burtons musik och skeva vinklar, snabbt in i ett behagligt sagotillstånd.
Dock förstår jag varför folk ger den dålig kritik, det var ju inte Alice i underlandetsagan precis, bara karaktärerna från densamma.

Före lunch hann jag dessutom tenta av webbdelen av kursen (eftersom jag kom direkt från skolan hade jag alla skolprylar inkl dator med mig, och Scandic har internet) och kunde därmed flanera med gott samvete.


Vi käkade på East West Sushi på tips av en kursare, och det var verkligen... kan man säga magnifikt om sushi?

Nu är vi hemma igen, och jag väntar på skjutsen till skolan. Resten av tentan måste fortfarande pluggas in...

chip/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0