God Eftermiddag!

Tänk vad man kan hinna med på en eftermiddag. Trodde inte mycket om dagen, men efter jobbet tog jag sportmitsun ut till Grodflickans sommarstuga.

Vi satt med solen i ögonen, fötterna i vattnet och pratade minnen. Därefter blev jag bjuden på god mat och instruerad i tygklättring.

Som om inte dagen tog slut där åt jag glass hos syster och valp.

Nu är jag hemma, tänderna borstade och jag ska bara njuta av den där braiga känslan som dröjer sig kvar efter en riktigt bra dag.

Till lunch åt jag chiligryta.

God natt!
/T

Kommentarer
Postat av: Eira

Ha en underbar midsommar!!! Kramar från en Eira på väg... :)

2010-06-24 @ 11:12:35
URL: http://doxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0