2 x Dentist

Få gillar väl att gå till tandläkaren. Jag är hur som helst en av dem som inte gör det.

Tyvärr tyckte jag för en tid sen att det verkade som en bra idé att garnera cupcakes med silverkulor (sånt silverströssel) vilket resulterade i att jag bet ur en bit ur en tand.

Grattis!

Idag var jag så till tandläkaren, inte bara en, utan TVÅ gånger. MrDentist hade visst försovit sig till morgontiden, så jag fick en ny kl 13.

Huvva.. Det är verkligen inte normalt att människor ska hålla på och pilla i andra människors munnar.

Definitivt onormalt att dessutom röjja runt med en massa verktyg. Men, han var duktig och borrade så försiktigt så försiktigt att jag slapp bedövning (hellre att skiten är över snabbt).

Dessutom hade de en plattskärm i taket som visade film på såna här apor:


Pedagogiskt, om än föga distraherande.

Nu är det helt, rakt, vitt och "ovasst". Lagat.

Nej till silverkulor - Ja till fluorskölj!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0