Torsdag

Jahapp, så var det redan torsdag. Känns både som om denna vecka varit sjukt lång, som om den gått ovanligt fort. Som tidigare sagt; tid är relativt.

I morse var jag på sådär lite lagom dåligt morgonhumör. När jag bestämt mig för att en halvtimmes sovmorgon inte var värt det, piskat mig ur sängen, konstaterat att temperaturen låg på 17grader, på med shorts och skor och tagit mig ut.... började det ösregna.

Eftersom mina morgonmarginaler är rätt små hade jag inte tid att gå tillbaka och byta kläder.

Jag räckte vädret ett långfinger och gick in igen.

Nu är jag istället tidigt på jobbet med en kopp kaffe och det är väl inte heller helt fel (särskilt kaffet). Är dessutom sprutdag idag, så jag slutar lite tidigare för att åka till Falun.

Dagens morgon!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0