Lördag igen?

Sov riktigt länge i morse.

Skönt. 

Sen tog jag mig äntligen ut i joggingspåret igen. Första gången på jag vet inte hur länge. Dock krånglar knäna på en gång, men ska köra lite imorrnigen och se hur det tänker utvecklas.

Nu är det ju dessutom bara en vecka kvar tills det går att gyma igen.

Taggad som tusan!

Rycktes med på en sväng till Borlänge med syster också medan farlini sov. Sushi på kvällen och Family Guy.

Tänkte ett tag dra ner på en och en halv och ta en öl, men känner helt ärligt inte för det, så det fick vara.

Well, That's my saturday.
/T

Kommentarer
Postat av: Malin

ah, det bidde en borlängetur ändå, köpte du nå skor till mig?! ;)

2010-08-01 @ 10:29:30
Postat av: Therese

ja, en kortis. ej, jag kollade lite snabbt men såg inte dom där bruna med snörning. ;)

2010-08-01 @ 18:51:17
URL: http://majfluga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0