Jobbdag

Idag tog jag ledigt från skolan för att jobba undan lite. Var en hel del som skulle göras, samt möte mer revisorn, så det var välbehövligt.

Hann dessutom med att lämna inte en jobbansökan inför i sommar. Jag hoppas verkligen jag får komma på intervju, det vore nämligen ett rätt bra drag rent karriärmässigt om jag skulle få det. Får hålla en tumme. Ansökningarna skulle behandlas i mars och vara klara i maj.

Nu är jag i alla fall klar. Har iordningställt resterande jobb också, som jag kan göra  på söndag.

Älskling är i den för tillfälligt extremt luckurativa snöbranschen.
Titt på'n --->

Ikväll blir det box. ROCK!! Ska verkligen bli grymt. Känns i kroppen att den varit i sittläge hela dagen. Ska bli skönt att rensa hjärnan från lite siffror också.

Nu, matjakt!
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0