Fredagstrivsel

(Jag vägrar använda begreppet som blivit så populärt för att beskriva samma händelse)

Hemkommen efter en ryggmördare på gymet. Riktigt chysst. Körde tugnt på ben igår, vilket gjorde att krampen släppte och jag nu bara går lite märkligt pga helt normal träningsvärk.

Hade även två nära gråtenupplevelser igår.
Första när jag insåg att min förlovningsring verkligen var borta.

borta på riktigt.

Jag hade tagit av mig den när jag tränade och lagt den i byxfickan.

Sen var den inte där...

Den andra var när jag frågade i receptionen på Vasahallen, och det visade sig att en ängel hade hittat den och lämnat in den.

En riktig ängel... TACK!

Annars har det varit en väldigt lugn dag. Nu ska vi gå hem till päronen och umgås, äta och dricka ett glas vin eller två.

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0