Hemmaplugg

Det blev inget gym i tisdags, eftersom det var "Tjejkväll" på Vasahallen.
Försökte dra med mig någon, men med så kort varsel var det verkligen ingen som både kunde och ville.
Nåväl, sprattlade runt lite där på vattengympan, bastade, käkade macka och lyssnade på föreläsning om kost och hälsa.

Det räckte i alla fall för att jag skulle ta mig en sovmorgon och åka med 08:19-tåget.
Tog mig verkligen inte ur sängen innan.
Det känns åtminstone som att jag börjar fatta lite smått.
Det ÄR kul med redovisning. (Även om man som sagt får påminna sig om det titt som tätt.)

Gymade armar och bröst stenhårt igår. Kändes jättebra, men är nästan lite besviken på den totala avsaknaden av träningsvärk idag. Vafan?

Kör på ett försök till hemstudier idag. Det måste ju gå, det har ju funkat förut?

Lobbilobb
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0