Nedräkning

Nu börjar det blir nedräkning till semestern. Tänk att sommaren redan gått.. helt sjukt.

Men när jag säger det är det inte på ett sånt där bittert sätt som att "nu är sommaren slut och därmed också livet".

Jag lägger verkligen ingen värdering i det förutom just att det känns som om den flugit förbi.

Jag trivs i alla årstider, och just i år ser jag faktiskt fram emot hösten.

Det är nu jag ska skriva min C-uppsats, dvs ta min examen, åka till Australien, Nya-Zeeland och det känns som om allt jag kämpat för de senaste fyra åren har nått sin kulmen just i höst.

Än är det dock tre arbetsdagar kvar.

En heel veckas semester (förutom ett inbokat möte förstås)

...och det känns inte som om terminen börjar riktigt än.

Rock on!
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0