Sista dagen

Japp så ser det ut enligt planen.
Skulle vara toppen att bli klar med det här arbetet idag så det slipper hänga över när jag ska göra de andra.

Käkade en pizza med farlini igår efter gymet.

Värt det!

Det var jättegott och hur länge sen som helst vi käkade pizza. Sen blev det Boondock saints. -------------------------------------------------------------->

Riktigt bra, jag skrattade högt flera gånger och kan verkligen rekommendera den.

Får se om det blir 2:an idag kanske.

Resten av kvällen satt jag och pysslade med en reklamannons (ska höra mig för om det är OK att publicera den här) såg Sin City ( <3 ) och småstädade i reklamen.


Så, no more surf, only turf!
(Och med turf menar jag skriva)
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0