måndag kl 08:45

Tog mig faktiskt upp på en gång när klockan ringde, trots att dagens aktiviteter utgår från hemmet.

Klockan är i skrivande stund 08:45, momsrapporteringen är avklarad (förlåt P för sistasekundenrapport), mailen genomgången och jag gjorde mig nyss en kopp kaffe modell stegosauriusunge.

Känner mig stärkt efter en underbart mysig helg hos lillasyster. Hoppas verkligen jag får tillfälle att åka ner snart igen, innan sommaren.

Det som står på schemat nu är nåt så upphetsande som studieupplägg. Ska göra en plan för att hinna med alla tre kurserna och förhoppningsvis hinna läsa på inför webseminariet i eftermiddag.

Sen blir det, you guessed it: MÅNDAGSGYMPA!
Tydligen är det bara fram till maj, vilket innebär att det är ca 3 gånger kvar?!

Älskling konstaterade igårkväll att det inte har blivit särskilt många pass den här terminen, och faktiskt så är det ju så. Måndagsgympan har jag hållit i, men annars har det känts roligare med gymet. (för tro mig, där har jag samlat på mig en hel del timmar istället).

Så är det, man får åka på vågen och ta det som känns kul. För det är det som är det viktigaste med träningsform, att det är roligt.

Så, god måndag allesamman!
/T

Kommentarer
Postat av: Mor

Du är bara bäst gumman

KRAM

2010-04-12 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0