Hur kan det vara måndag hela tiden?

Jag fattar inte hur veckorna kan gå så fort.

Igår var vi till Floda en sväng och tog en promenad i skogen. En annan sak jag inte förstår är hur hela sommaren kunde gå utan att vi varit där knappt alls?

Förhoppningsvis kan jag styra skolarbetet lite så vi kan vara där i helgen.

Nämnde jag förresten att det den 11 september i år var min och farlinis sjätte årsdag? Vi har alltså varit ett såkallat paar i sex hela år. Galet...

Bilderna borde vara tagna för ungefär 6år sen.. Hade ingen digital på oss tillsammans dock.

(Bara när vi är svåra i Demora, men det bjuder jag inte på utan direkta önskemål)


Nu kom jag just hem efter en heldag i skolan. Ingen träning idag heller eftersom jag har gått upp på fulldos i hyposprutorna. Det får bli till att sitta och lyssna på MA numminen istället och vänta på att hjärtat mitt ska laga lite mat.

stadgad/T

Kommentarer
Postat av: Sandy

Fiiinaste paaaaret ;)!

2009-09-14 @ 20:49:44
Postat av: Jennie

As-skönt med körkort! :D

Jag tänkte faktiskt på det i fredags morse när dom sa att det var 11e spet på nyheterna, men glömde smsa grattis. Så kom jag på nu att jag faktiskt såg er på fredagen, och Kristofer som ville ta ett glas vin. Stackarn fick va nykter och hämta folk hos mina päron. Sorry för den myskvällen :P

2009-09-14 @ 22:44:29
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0