Torsdagsmiddag

Det var inte för inte jag åkte till Borlänge igår, tur det. Fick en hel del matnyttigt inför tentan plus lunch med käre far.

På eftermiddagen hängde jag med Stiido och provade kläder på henne. Sen drog jag och KG till gymet en sväng.

När vi gymmat klart insåg vi båda att vi var exremt sugna på att gå på resturang, så sagt och gjort. Snabbdusch, quickfix och sedan åt vi en toppenmiddag på Greken. Snacka om vardagslyx.



Nu såhär på fredagsmorgonen har KG gjort ströbröd och jag ska plugga lite innan Stina kommer igen.

Det är nämligen så att någon som kallar sig CSN har lämnat pengar på mitt konto, och så kan vi ju inte ha det, så nu blir det shopping shopping shopping.







Men först, strukturering.
strö bröd över allt/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0