Tillbaka

Jahapp, då var man här igen då.
Har som synes tagit en helg borta från det mesta. I lördags var jag bara ledig, helt ledig.
Käkade chips och spelade TheSims3, handlade, slappade, fikade.... Verkligen välbehövligt.

Söndagen gick till största delen åt plugg, sedan lite slapp, afrodans och nackspärrsmassage.

Idag har jag återigen suttit över böckerna, men även hunnit med en morgonpromenad och lite arbete.

Ikväll är det dags för gymping.
(Kan bli intressant med tanke på att min rygg är ungefär lika rörlig som ett average kylskåp efter afron).

Nu har jag förtjänat ett parti Luxor!
luxorise/T

Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet ;)

2009-10-12 @ 18:43:12
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0