Söndagsmys

Det är något speciellt med söndagar.
Vaknade relativt tidigt, städade undan i köket efter gårdagskvällen och frukosterade sedan i soffan framför söndagsmorgonTV.

Biggest Loser=kvalitetsTV

Nu är det strax dags för en liten promenad i höstsolen. Naturligtvis iförd mina:
supersexyteenagerlångkalsonger <--(Üttalas met düsk accend)

<--(Üttalas met düsk accend)

Sedan får vi se vad resten av dagen bjuder på. Självfallet lite mer nöjesdammsugning med NILFISKEN....
(Sa jag att jag älskar NILFISKEN?)

Happy sunday/TY

Kommentarer
Postat av: Mor

Galenpannan min. Ring mig när du har tid, får inte till bloggen

Puss

2009-10-19 @ 19:10:38
Postat av: sofia

hehe långisarna ser riktigt fräsiga ut. dom kan man ju ha som thigts :D

2009-10-19 @ 21:34:15
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0