Nilfisken

Lördagen var kortfattat mycket lyckad.

Vaknade strax före 7, frukost och tentaplugg i två timmar innan det var dags för en repa runt Stadsberget.

Tänkte att jag skulle öka lite, så jag startade redan hemifrån och sprang till berget + runt.
Dock fick jag håll som inte var av denna värld strax innan motorstadion.
Lyckades pressa över så jag hann runt berget
(var tvungen att gå några steg för att sträcka ut sidan)
men sista biten hem fick jag allt nöja mig med att promenera.

Får skylla mig själv när jag slarvar med vattnet...

Väl hemma igen och nyduschad drog vi iväg till Borlänge för att inhandla fingervantar och NILFISKEN!
Som kanske är bekant brann dammsugaren upp häromsistens och nu var det dags för en ny.

Den supersportiga, ferrariröda(nästan) och ultratysta NILFISK.

Jag törs säga att jag älskar NILFISK.

Numera går det alldeles utmärkt att dammsuga med en hand utan att bli helt genomsvettig och arg.

Se så nöjd jag är.

På kvällen dinerade vi med Jennie och svågern. Vi såg på Magnus Betnérs Tal till nationen, skrattade lite gott, åt lite gott... Hånade vissa hårdrockssångare till vissas förtret (tacksamt ret) och sedan avslutade jag och älskling kvällen emd att se GI Joe. (Eller KG tittade, jag sov)

Nöjd/T

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh, vad härligt att känna kärlek till dammsugaren - det har liksom aldrig hänt mig...

2009-10-19 @ 13:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0