Karikatyr eller porträtt?

Klockfan ringde 06 i morse.


piiiinade mig upp.

tittade ut genom fönstret - konstaterade att det regnade (plus var mörkt)

tittade på termometern - konstaterade att temperaturen var under 0.

ställde om klockan och sov en timme till.


Var dock inte särskilt mycket piggare när klockan ringde för andra gången, men hade inget annat val än att återigen piska mig upp ur sängen, koka ett ägg, köka frukost och bege mig till päronen för att hämta bilen som tog mig till skolan.

Lyckades få ett A på seminarieuppsatsen. SCORE!

Sedan var det plugg hela eftermiddagen, kom inte hem förrän kl 18 och då var det bara att kasta i sig lite mat (älskling lagar) och sedan iväg på måndagsgymping.

Nu hägrar duschen och sedan ä n t l i g e n sängen....


Våra eminenta lärare i Verksamhetsstyrning.
Det roligaste är att jag helt ärligt inte ens har överdrivit särskilt mycket.
Jag törs lova att de tom skulle känna igen sig själva...

Veckobollen är i rullning/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0