Höstpromenad

Idag har det varit en rätt så skön dag. Trots tidig morgon.
Tog sovmorgon till halv 7 och trodde att jag tjänat in en kvart genom att koka frukostägget dagen innan.
Det var kanske lite väl optimistiskt, men jag var i skolan 5min innan föreläsningen började tillslut i alla fall.

Sen satt vi kvar i några timmar och luncherade samt pluggade lite V-styrning.

När jag kom hem var det dags för fika med älskling och därefter promenad i höstsolen.

Tittade lite på utsikten från Stadsberget innan vi gick förbi mor och far, gullade valp och åt lite kvällsmat.

Ytterligare lite studier nu på kvällen och nu hägrar soffan.

(Ignorera hafsigt avslut, jag försökte i alla fall)------>


Chokladbollssugen/T

Kommentarer
Postat av: Jennie

Woow:D

2009-10-09 @ 11:18:20
URL: http://jennieeinnej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0