Full rulle i ledighetens namn

Ah.. Jag tror ine att någon som inte pluggar kan förstå hur det känns att för en gångs skull vara HELT ledig.

Visst har jag dagar när jag inte pluggar mer än nån timme, men det ligger liksom alltid och gnager.

Igår sov jag tills jag vaknade av mig själv, drog mig i sängen, städade lägenheten, tvättade bilen, sov middag, gymade, såg Big Fish... Just ja, plus var iväg en vända till Sala för att provköra en bil. Utan stress!

(förklarar även varför jag inte uppdaterat på ett tag)

Idag har jag sytt elefantkostym hela dagen.  Utom en kopp kaffe på Wienarn och naturligtvis en ack så underskattad middagslur.

Work in progress--->

Nu snart har grannen lurat med mig på Box. Ser framför mig en urlakad TK senare ikväll...

<---Knappdetaljer

Så, hej på ett tag.
/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte vad som händer. Elefantkostymer och knapptetaljer. Du verkar ha fått en knäpp. En hård knäpp

2009-10-29 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0