Skola på dagen - måne på natten

Har spenderat ännu en vardag i mitt nya liv. (Dvs på skolan). Är skönt att få så mycket gjort som ajg kan, även om det fortfarande är lika mycket kvar på kvällen, vet jag att jag gjort vad jag kan = stressless!

Idag slutade dagen dock redan kl.14 för att jag skulle hinna med att jobba lite och sova en stund innan träningen, eftersom vi ska på premiären av New Moon i Falun inatt.

http://twilightguide.com/tg/wp-content/uploads/2009/07/1192.jpg

 

Det är lite svårt att veta vad man ska förvänta sig, eftersom böckerna var så fantastisk bra. Men jag tror den kan vara trivsam. Första filmen var ju inte direkt spektakulär den heller, men som sagt; Trivsam.

 

Nu är jag nysoven och ska strax byta om inför Boxen.

 

Är det rätt att grunda med box före vakennatt? Aber natürlich!

 

Skippy//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0