Veckans kombo!

Veckans Kombo kommer att innebära att jag varje vecka testar mer eller mindre otippade kombinationer av födoämnen som skulle kunna vara gott. Tips och förslag på otippade kombos tas gärna emot och så länge det är ätligt är det testbart.


 veckans kombo  är:
.
.
.
*trumvirvel*
.
.
.
.
*fortfarande trumvirvel*
.
.
.
.
.
DIGESTIVEKEX + LEVERPASTEJ



Hel Ok faktiskt, och jag kan garantera att det är godare än det låter. Passar bra till frukost, alternativt mellanmål och serveras till fördel tillammans med kall mjölk.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KG var med på morgonpromenad idag. Trivsamt. Solen skiner sporadiskt och det är varmt ute, så snart tvätten är avklarad ska jag åka till far för att byta olja i forden och sen drar vi nog till Floda en sväng.
Det får bli vilodag idag också tror jag bestämt, om inte jag blir galet sprinsugen inom några timmar förstås.

Nu ska tvätten hängas och sen börjar dagen. (Alla som inte trodde jag skulle ta tag i HÖKens tentaplugg idag heller får förmodligen rätt.)

kombo/T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaviar och fullkornspasta (självklart måste det också blandas med ketchup då det är något utav ett obligatorium när pasta är inblandat).

2009-05-23 @ 17:31:22
URL: http://www.minatuttar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0