Snel ijen

Tänk vad en halv natts sömn kan göra för humöret. Var så irriterad igår att jag inte somnade förrän framåt 02. Ändå var jag inte nämnvärt trött när jag gick upp fyra timmar senare för att gå morgonpromenad. Underbart när det är varmt redan på morgonen. Sommaren är här. <3

Redovisningen gick jättebra och v har fått godkänt på alla inlämnade PM. På luchen kom älskling till borlänge och vi käkade thaimat på CocoThai. Sen handlade vi änligen inte bara en, utan hela TVÅ nya stekpannor!!

Tillbaka till skolan och beredd på ett utbrott på läraren som har så svårt att bestämma sig. Det visade sig dock att han gått order uppifrån och direkt vidarebefordrat dessa i mail. Naturligtvis, synd att han får ut för deras skit, synd att vi får ut för hans...

Genomgången var dock väldigt givande så jag är glad att jag gick dit.

Kom hem vid 17, tankade, handlade, käkade melis och sprang sedan en vända runt haggården. Måste ju börja mjukträna lite på asfalt inför blodomloppet på tisdag.

Nu har jag duschat, lagat mat, ätit och ligger och kollar på NCIS. Om en halvtime är det dags för säsongsavslutning för The Mentalist. Det är bra på ett vis eftersom jag slipper missa något avsnitt under loppet. Hoppas man vinner salami.

De nya grannarna var här igår och kollade in lägenheten också. Det blir nog bra det där tror jag. De verkar jättetrevliga och eftersom världen (och Hedemora i synnerhet) är så liten har naturligtvis han och jag växt upp på samma gata och hon är kusin till en av mina bästa vänner. Tänka sig...

Blev ett långt inlägg idag. Men nu är reklampausen slut.

NCIS/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0