Vissa dagar beror det på ren och skär lathet!

Tänk att man ska behöva vara ute före jul för att få tag i ett roligt sommararbete. Visserligen kommer jag nog inte att arbeta alls i sommar, om inte de behöver hjälp på kontoret. Borde verkligen ta tag i matteuslingen också och det vore en god idé att sätta av fem veckor av sommaren till det. Plötsligt är det fem veckor kvar, vilket enligt mig är minimum för semester per år.

Träningen är under all kritik. Jag begriper inte att jag blivit så lat. Jag hoppas verkligen det blir andra bakelser när sommaren kommer med barmark och joggingmöjligheter. Hoppas verkligen.... Uscha!

Det var en så fantastisk söndag igår! Massvis med bus och flera ton kärlek. Som om vi badade i ett skumhjärtehav istället för ett bollhav hela dagen. <3 myyyys
På axlarna -->

Idag var det åter till verkligheten. Föreläsning till lunch, mat med fadern och sedan hemöver för att ta en fik på wienan och skriva rent lite anteckningar innan vi brände iväg till L-hyttan och åt ännu mera mat, kaffe och fika. Synd som sagt att jag är för lat för gymping... En stund försökte jag skylla på den magnifika träningsvärken, men jag vet lika väl som jag själv att det bara är undanflykter.

Alla måste ha olika skills, och när det kommer till undanflykter inför mig själv är jag expert. ;P

flyktundander/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0