Onsdag på en tisdag

Idag var första gången på vad som känns för alltid som jag hade riktig sovmorgon. Skööönt... Sov ända till 8 och låg och drog mig i 20min innan jag gick ut på morgonpromenad. Det snöade... igen... alltid... Börjar känna mig färdig med vintran och längtar till våren och värmen nu.

Måndagen var en lång dag. Man blir mortskämd när man pluggar, hehe.. Upp halv 6, morgonpromenad, iväg till Falun för sprutorna 07.50... Vidare till föreläsning i Borlänge 10.00, hem från Borlänge 16.00 Åt lite soppa och en brödbit innan jag gick bort till päronen och kopierade en massa papper... Hemma igen 19.00 Läste fallet i en och en halv timme innan jag däckade i soffan vid halv 9. Puh! Det var på sätt poch vis bar att jag inte kunde gympa för sprutorna.. annars hade jag inte hunnit med allt.

Igår var det lite lugnare. Hade sovmorgon till halv 7 (jippie) och fick verkligen kämpa för att komma ur sängen. Efter morgonpromenaden kändes det lite bättre, men när jag kom till skolan var det tyngre. Vi satt i alla fall en liten stund, och försökte komma igång med arbetet innan vi gav upp och jag åkte hem igen.

På eftermiddagen åkte vi tillbaka till borlänge en sväng för att inhandla en uppsättning motionskläder till oss båda. Nu kan det svettas hejvilt. ;)

Det får vara slut på ursäkter nu. Beach 2009 hägrar. Gym eller gymping idag?

Först och främst ska jag väl sätta mig med denna eviga segmentering och försöka styra upp nånting. Vore skönt att få det klart tills måndag så jag slipper åka in en vända bara för att lämna det sen nästa vecka...

Segment/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0