Mini skrattar

Nå, dagen har inte haft något särskilt i sitt sköte. Morgonpromenad som vanligt, mjölk och flingor till frukost, städa lite, skriva ut CV, åka till Borlänge för studier...

Trivsamt dock. Lite frågesport, lite luskande, lite struntprat och mycket valpgos... =)

Hem igen, pan-pizza till lunch, städa lite till, promenera med S och mini. Mini skrattar förresten nu. lillalilla mini <3

Sen jag kom tillbaka har jag mest slappat i soffan. Lagade lite chilli con carne förstås... men ja, annars bara slött och slapp. Naturligtvis innebär det att jag nu är olidligt rastlös, och om inget tas för snart kommer jag förmodligen inleda något galet projekt som tar halva natten. En målning till borde skapas... jovisst...

Planer om flytt en trappa ner är satta. Maj är månaden, hoppas och längtar. =)

Imorn ska jag hälsa på marilo och stiido på jobbet. Och samtidigt passa på att lämna CVt till lämplig person. Håll en tumme för att de behöver och vill ha mig.

Bah och blä, nu ska jag ta mig för något.

Struntspel/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0