Grattis Farmor 75

Idag har det varit kalas igen. Den här gången var det farmors tur att fylla år. Hela 75stycken. HURRA HURRA HURRA HURRA!! ♥ Paketet bestod av en grön snurrfåtölj som dick att fälla bak litegrann med tillhörande fotpall. Klart farmor ska sitta bekvämt i nya lägenheten sen. =) Många skratt och trivsamt fika med inledningsvis galna mängder smörgåstårta och sedan kakor och kaffe på det. Känns plötsligt ännu bättre att ha hoppas över träningen hela veckan haha, får se till att ta mig ut ordentligt imorn istället.

Resten av dagen har flytit på som vanligt. Morgonpromenad, frukost, skolan... Gårdagen likaså, med undantag från skolan förstås. Hängde på min förhoppningsvis nya arbetsplats en stund också. Kul att träffa Marilo och stiido igen.. sötisar.

Hummtidummdumm... instpirationen är på topp. Det beror nog på sockerkomat som just satte in.

Tenta på lördag. Hejja. Ven fan kommer på tanken att lägga en tenta på en lördag??? Galenskaper, det är vad det är. Visserligen fick jag ju en dag itll på mig att lära mig allt, men ändå... på en lördag. bah! Affirmera glada tankar, det går bra.

Tankade igen. Tyckte det var alldeles nyss jag tankade i 46,90liter. (Till saken hör att det går i 47liter i min bils bensintank. Haha, en deciliter bensin kvar alltså, tur att jag inte chansade på att hinna till Hedemora.)

Har hittat mitt drömhus också... en dag.... villvillvill... Men allt har sin tid, och det är väl helt enkelt inte meningen att vi ska flytta dit nu. Nu ska vi ju flytta en trappa ner. Det kommer också att bli kul, men det är svårt att släppa huset ändå. Det skulle vara helt fantastiskt. Vilken dröm... egen badstrand och egen brygga, skogstomt.... allt man kan önska sig!

Här är en länk:

http://objekt.fastighetsbyran.se/pregen/777/OBJ2010_920288777/images.html?firmanr=2010&id=920288777&pregen=1&GID=OBJ2010_920288777

Men som sagt, det skadar inte att drömma lite. =) Kvällen ska jag nog spendera i soffan. Känns som det var längesen jag bara hängde i soffan och slötittade på TV. Dast det kanske är en bra sak?

Intet nytt under solen.

vart är solen?/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0