en dag utan regn...

Kändes nästan lite skumt att vakna utan att det regnade ute. Dock var jag trött och tog mig inte upp förrän 9:05. Det var tur att ajg vaknade då, för ca tre minuter senare ringde en kille från banken som jag skulle träffa halv tio. Flax. Så nu är jag redovisningsansvarig på riktigt. Har setat hela förmiddagen med konton och registreringar, och allt bara för att komma igång.

Närmare lunch kom grodflickan förbi och plockade åt sig lite kläder. Bra. Plaggen förtjänar att hamna hos någon som använder dem lite.

Sen drog vi ner till posten, postade ett litet paket, vidare till Kingen och lunchade, sen hängde vi på stan en stund innan vi skildes åt som vänner.

Nu har jag precis varit hos JJ och svåger och käkat tårta eftersom det var födelsedag på gång igen. Jobbar bra på att bygga upp vinterspäcket minsan, höhö... Nejdå. Som sagt, snart blir det vandring deluxe.

Nu ska jag sätta mig och gå igenom lite bilder för framkallning.












Bara för att det var så längesen.                                            
  





saknar mina dreads ibland...                           

framkallning/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0