01:27

Sjuk hobbyverksamhet, har ont i sittknölarna och är förmodligen helt blå i röven efter allt stolsnötande. Men nu tror jag äntligen att jag fått ordning. har rättat en hel massa verifikat, luskat och lurat med löneutbetalning, moms hit, moms dit, moms bort och moms till... tror vi betalat skatt 2 ggr, i så fall är det en diff på 50 öre, and that´s as good as it gets.

Lyckat affärsmöte också. Verkar som vi får uppdraget. Kul!

Men nu är klockan snart halv två, så nu ska jag borsta tänderna med mitt dentakit och sen blir det kudden stenhårt.

Imorrnkväll kanske vi kan börja flytta... *hoppas* ska minnas att ringa de nya hyresgästerna imorrn och meddela sitsen.

ajaj, sitsen ja...

Rövont/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0